Ściągnij rider: [zip] [doc]  

 

news   o nas   muzyka   teksty   koncerty   fotki   księga gości   sklep   kontakt
  
   
Nowe fotki

W dziale 'fotki' pojawiły się nowe eksponaty: kilka bardzo starych zdjęć z Bełchatowa, kilka flashów z koncertu "Królowie ziemii" (5.XI.2001) oraz 12-tego wydania festiwalu "Afryka" (26.I.2002). Wielkie dzięki tym, którzy podesłali nam fotki, czyli THX for Hajduk, Adamu, senior Paśniak i Bogdan Pawłowski ;) [PB]

 
Komentarze
[ dodaj komentarz ]

kapusta
[od kromka, 12.9.2007 godz. 15:31]

[od , 22.7.2003 godz. 17:23]

spoko Oko proroka
[od , 7.6.2003 godz. 1:07]

Paralitycy
[od Oko proroka!, 27.5.2003 godz. 23:19]

Mela Culpa
[od , 22.5.2003 godz. 22:24]

piwnica w V lo :)
bardzo to ciekawe gdy osoba nieznajaca jak mi sie wydaje glebokich korzeni paralishowej ekipy nazywa krepe ex-paralitykeim chyba ze moze sama jest jakims ex - pertem ??;)
trzymaj sie krepa ---->> w wiesz co
[od kandeloro, 21.5.2003 godz. 11:35]

co jak co, ale ...
[od .twoja.stara., 21.5.2003 godz. 11:03]

kokokurwa jeszcze raz
Pare slow do seniora Pasniaka. Nie wypowiadaj sie na tematy, o ktorych nie masz pojecia... zreszta nie bede owijal w bawelne: po prostu nie wal mi tu parujaca sraka!
Pozdrawiam wszystkich, poza internetowymi spijaczami spermy!
[od krepa, 21.5.2003 godz. 1:12]

[od , 13.5.2003 godz. 21:12]

Ex-presja ex-paralityka
[od , 12.5.2003 godz. 21:41]

kokokurwa
no kuzwa nowe zdjeciam ale jednak calkiem stare.. zobaczylem swa lysa pale i sie mnie lezka zakrecila w oku.. pozdrawiam z daleka.. a ty rudy bys kiedys w domu byl bo cie ch... zastac nie moge
[od krepa, 10.5.2003 godz. 23:57]



Nowy komentarz


Twój nick/ksywka:
Tytuł komentarza:
Komentarz:
Wygenerowana liczba:
87947    (podaj tę liczbę w polu poniżej)
Weryfikacja liczby:
   
 archiwum: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  
Nowe fotki
Pytanko
25.V.2003 - koncert w Pubie 'Tratwa' w Toruniu

Newsletter/subskrypcja:

wpisz  wypisz

Jeśli chcesz wiedzieć kiedy i gdzie gramy lub co się dzieje na stronce, zapisz się do naszego newslettera.
 
zamów płytke
posłuchaj nas

 


Reggae paradise (Bridge)
Prayer (dub)
My girl
O Jah
Let me be
Catch me
Porywa
Sen
Ale numer (szybki)
+Jahdroid
mnie tam tylko mucha wpada w ucho
 
 
   Wyniki 

 
Paraliż Band
na myspace.com

Paraliż Band
na mp3.wp.pl


tapeta 1280x1024
by Simon

Kręcenie dredów !!!
Kontaktujcie się w tej sprawie z Jarkiem Rygielskim (Rygiel)
tel.: 603 03 82 84

Reggae toplista